Service en garantie
Service staat bij ons hoog in het vaandel. Doordat wij een eigen reparatie-afdeling en alleen gekwalificeerd personeel in dienst hebben kunnen wij snel uw defecte pc of laptop repareren. Daarnaast beschikken wij over een buitendienst, waardoor het ook mogelijk is de reparatie bij u thuis of op uw bedrijf uit te laten voeren. Wij rekenen geen voorrijkosten.
Servicecontract
Priest Computers biedt servicecontracten aan. Door dit servicecontract blijft uw computer of laptop bij ons in onderhoud. Eens per halfjaar of jaar checken we uw computer op eventuele virussen, spyware, updates, etc. Daarnaast maken we het apparaat van binnen en buiten helemaal schoon. Ervaring leert dat door deze onderhoudsbeurten computers en laptops tot wel tweemaal langer meegaan! Ook geïnteresseerd in een servicecontract? Neem dan contact met ons op.
Garantie
De garantie op een product is afhankelijk van de door de fabrikant gestelde voorwaarden. Zo geeft Eminent standaard vijf jaar garantie op netwerkapparatuur en Toshiba geeft twee jaar garantie op hun laptops. Indien het product defect raakt na het eerste jaar garantie dat standaard door ons gegeven wordt, en deze nog binnen de door de fabrikant gestelde garantietermijn valt, kunnen wij in overleg met de fabrikant ervoor zorgen dat uw product gerepareerd wordt of dat u een nieuw artikel krijgt.
Uitgesloten van deze garantievoorwaarden zijn verbruiksvoorwerpen, zoals laptopaccu’s. De garantie voor deze producten is wisselend per fabrikant. Neem voor deze informatie contact op met onze winkel.